søndag 2. november 2008

blogg?



Jeg har prøvd å skrive dagbok flere ganger. Det går bare ikke. Det ender bare med at jeg glemmer at jeg har denne boken liggende. Så nå skal jeg prøve meg på det de liker å kalle en blogg. Jeg tror det kan gå.




Halloween er en bra kveld. Den har vært bra i mange år, med unntak av i 2006 da, men til gjengjeld var det mange andre som hadde det gøy den kvelden. Den har vært bra på diskotek i 6.klasse, vandrende gatelangs med fanny og kidsa, den var ok i fjor og MEGET bra i år. I år fallt den nemlig på dagen av årets første russekro! Eller russekroa fallt på den, om du vil.

2 kommentarer:

EFFIE sa...

oi, så moro at du også har fått blogg:D da kan vi være blog-buddies! prøvde å linke meg til deg, men.. jeg skjønte ingenting:S kan muligens ha markert bloggen din som upassende innhold ved en feiltagelse, haha, neida. men hurra så morsomt:)

ps. captain OATS, hehe.

mvh. princess sparkle

Helena sa...

Ja, er ganske så artig :) Thx, sparkle!