mandag 26. januar 2009

the blågging is on, babe

ok, så jeg er tilbake fra min "lille" bloggefaste. jeg må bare sveise meg selv litt igang igjen. heldigvis har jeg mange kjedlige musikk i perspektiv - timer foran meg som jeg mer enn gjerne bruker på blogging.

det jeg liker med vinteren er alle de morsomme, kreative utpåramlingene. av en eller annen merkelig grunn blir de fryktelig kreative om vinteren! fest i en trapp for eksempel. alternativt. eller på badet. moro.




(gisli (dush), du har fått en etikett bare sånn for sympatiens skyld)

5 kommentarer:

EFFIE sa...

ære bare jenny som får credz for bildene sine? om dette fortsetter kommer jeg hyttende med copyrightneven. jeg skal la det passere for denne gang fordi det faktisk var du som tok bildet... tror jeg:S vi er altfor flinke til å rample utpå.

Anonym sa...

du er kanskje min favorittperson å ramle utpå med. du er hvertfall på topp 20.

Helena sa...

sorry fæn, skal sjerpe meg! Jenny er søt.

Anonym sa...

Ikke for å være sær, men nå ble jeg usikker, Helena. "Sveise meg selv i gang"? Blir det ikke.. sveive? Som å sveive i gang en gammel bil? Eller er det å sveise seg i gang.. som å sveise fast et bein til en stol? Haha.. nå får ikke jeg sove hverfall

Helena sa...

jo frida, du har helt rett! Det blir sveive :P litt opphengt i all bussjobbinga vettu, så går litt i surr! hehe. bra oppservert!