onsdag 13. mai 2009

long time no blogg

Jeg sitter nå i en musikk i perspektivtime og synd syns på meg selv. vi har siri som vikar. siri. og vi har om folkemusikk. faen. det er i slike stunder jeg er evig takknemlig for at dette bloggfenomenet er blitt så populært og at mine venner følger trender. hva skulle man ellers ta fatt i disse 90 minuttene med ren tortur? Etter å ha oppdatert meg selv på alle bloggene jeg vet om og finner interessante her i verden, ble jeg litt inspirert da vettu, så bestemte meg for å blogge litt igjen:)


Jeg skulle gjort mye for å være hanne eller katrine nå, de er hjemme å sover isteden for å være her i timen. De ble nemlig forlatt i tønsberg i natt, om jeg skal tro kildene mine. Vår kjære russebuss dangerous'09 rulla i tøsberg i går i det fine været. Plutselig var den på vei hjem, mens hanne og katkline hadde forvilla seg inn i en annen buss! Dermed sov de likegreit i denne bussen og per i klassen kunne fortelle at han møtte på to meget slitne og nedtusja jenter i tbg i morgendugget. stakkars jævler.


Jeg føler til og med at jeg har det værre enn bendik, som måtte stå opp klokka 5 i dag for å dra på langkjøring.

2 kommentarer:

beckern sa...

haha. i TØSberg

Ask for Answers sa...

Åh, jeg hater musikk i perspektiv!