mandag 16. februar 2009

boms

I dag har jeg følt meg som en sikkelig boms. Hvorfor? jo, grunnet lite jobbing det siste...halve året er ikke økonomien på topp. Jeg har i dag derfor pantet flasker etter en heidundranes avsluttningsfest for musikklinja. Det ble hele 250kroner, nok til å putte litt mat og kaffe i magene til silje og helena. Etter dette løste jeg inn noen skrapelodd jeg fikk til jul (ja, tenk jeg fikk dette til jul). Disse pengene kunne jeg spart...men jeg kjøpte heller meg en digg cardigan på gina. Økonomisk som jeg er.

Jeg er jo en boms innerst inne..

Det er aldri gøy å bli ferdig med en forestilling, spesielt ikke når det er den siste, store oppsettninga man er med på etter 3 år på musikklinja. Skal si det ble litt tårer og følelser etter den siste forestillingen lørdag. Tenk at tiden går så fort!

Her danser silje og jeg litt. åhh, wizz wiz, wizz

Ingen kommentarer: