onsdag 4. februar 2009

Papercut

Det er rart hvordan et bitte lite sår kan ødelegge så mye av dagen din. Her går jeg og aner fred og ingen fare, skulle bare putte permen med tekster til musikklinjas oppsettning "The Wiz" inn i skapet etter en lang og intensiv dag med øvelser, og rett som det er så papercutter jeg meg. Om det er et verb.. Fin avsluttning på en skoledag, hva? Det verste er at kuttet er på tommelen, tilsynelatende lite og helt ufarlig, men på et sted der jeg bøyer og strekker mye på huden. Så nå sitter jeg her da.. øver til historieprøve, historieboka foran meg og med et fint disneyprinsesse-plaster på tommelen. Hva gir du meg, hæ?

måtte bare blogge det av meg. takk.

2 kommentarer:

EFFIE sa...

jeg pleier å gi meg selv papercuts så jeg har en unnskyldning til å bruke prinsesseplaster.

Helena sa...

haha. du kjenner meg for godt fanny, du vet alle mine hemmeligheter når det kommer til prinsesseplaser-bruking.